Zobacz jak działa Qlips
Qlips to nowy, wygodny sposób płatności rachunków. Dane niezbędne do zapłacenia faktury przesyłane są do bankowości elektronicznej Twojego klienta. Dzięki Qlipsowi, dane takie jak wartość i tytuł zobowiązania oraz numer rachunku odbiorcy płatności zostaną automatycznie uzupełnione w elektronicznym poleceniu przelewu. Takie rozwiązanie pomoże uniknąć błędów i zaoszczędzi czas Twój i Twojego klienta.
Qlips przyczynia się do zmniejszenia kosztów poprzez eliminowanie papierowych faktur z obiegu.
Zapytaj w swoim banku jak rozpocząć przekazywanie informacji o płatnościach za faktury i rachunki przez Qlipsa.

- Bank przeprowadza weryfikację klienta, zgodnie z wewnętrzną procedurą. Z usługi Qlips mogą korzystać tylko wiarygodne firmy, a przesyłana przez nie informacja o płatności musi odpowiadać faktycznej relacji biznesowej pomiędzy wierzycielem, a płatnikiem.
- Wystawca faktur, uczestnik Qlipsa przygotowuje plik z informacjami o zobowiązaniach i przekazuje do swojego banku.
- Bank weryfikuje otrzymany plik i przekazuje do prowadzonego przez Krajową Izbę Rozliczeniową systemu Invoobill 2.0 wszystkie prawidłowo przygotowane informacje o płatnościach.
- Następnie informacje potrzebne do zapłacenia rachunku przesyłane są do banku Twojego klienta, gdzie czekają na zatwierdzenie.